مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 00:252023-02-12اجتماعي

وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز دوشنبه


اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اطلاعیه ای را در خصوص وضعیت فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه ایلخچی، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

در شهرستان گوگان با توجه بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی معابر؛ فعالیت مدارس این منطقه روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 در مقطع تحصیلی پیش دبستان تعطیل و در مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه آذرشهر، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 در مقطع پیش دبستانی تعطیل، فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و مقطع تحصیلی ابتدایی مدارس شهری در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق برنامه شاد پیگیری خواهد شد و شروع فعالیت آموزشی مدارس مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم شهری با یک ساعت تأخیر خواهد بود.

با توجه به بارش برف، لغزندگی معابر و برودت شدید هوا در منطقه کندوان، فعالیت مدارس این منطقه روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 در مقطع تحصیلی پیش دبستانی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز دوشنبه

وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز دوشنبه