مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 23:402023-02-12ورزشي

هورسان رامسر فاتح شهرآورد مازنی ها در لیگ برتر والیبال شد


شهرآورد دوم مازنی ها در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور درسال 1401 هم با پیروزی تیم هورسان رامسر برابر تیم رده دومی لبنیات هراز آمل ثبت شد.

- ایسنا/مازندران شهرآورد دوم مازنی ها در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور درسال 1401 هم با پیروزی تیم هورسان رامسر برابر تیم رده دومی لبنیات هراز آمل ثبت شد.

در هفته بیست وششم و پایانی مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم هورسان رامسر امشب در بازی خانگی میزبان تیم لبنیات هرازآمل بود و درنهایت با نتیجه 3 بریک پیروز این میدان سخت شد.

شاگردان رحمان محمدی راد در دست های اول، سوم وچهارم به ترتیب با امتیازهای (26 بر 24 )،( 25 بر 19 ) و( 25 بر 21 ) برابر لبنیات هرازآمل پیروز شدند و هشتمین شکست این فصل را نیز به تیم بهروزعطایی تحمیل کردند.

هرازی در این مسابقه تنها در دست دوم موفق به امتیازگیری با نتیجه (27 بر 25 ) شدند و دردست های بعدی، تلاش های بازیکنان این تیم درکسب پیروزی کامل بی نتیجه ماند.

دراین مسابقه که حدود 120 دقیقه به طول انجامید و بیش از 700 تماشاگر از نزدیک دربی مازنی ها درلیگ برتر را تماشا کردند، داود نافعی و حامد گرجی داوران اول، دوم و وحید پورکاشیان نیز ویدئوچک این دیدار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هورسان رامسر فاتح شهرآورد مازنی ها در لیگ برتر والیبال شد

هورسان رامسر فاتح شهرآورد مازنی ها در لیگ برتر والیبال شد