مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 23:112023-02-12سياسي

محمدحسین قبادی با 9 رای به عنوان شهردار ساری انتخاب شد


پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری به انتخاب شهردار اختصاص یافت که در نهایت با 9 رای اعضای شورای ششم شهر محمد حسین قبادی به عنوان شهردار مرکز مازندران انتخاب و برای تایید نهایی به وزارت کشور معرفی می شود.

- "محمدحسین قبادی" با 9 رای به عنوان شهردار ساری انتخاب شد ایسنا/مازندران پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری به انتخاب شهردار اختصاص یافت که در نهایت با 9 رای اعضای شورای ششم شهر"محمد حسین قبادی" به عنوان شهردار مرکز مازندران انتخاب و برای تایید نهایی به وزارت کشور معرفی می شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ساری امشب در پنجاه و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری، با اشاره به اینکه انتخاب شهردار از مسئولیت های شورای شهر است، اظهار کرد: مردم منتظر تصمیم ما هستند انتظار دارند تا انتخاب اصلح داشته باشیم.

وی احترام به رای مردم را از وظایف اعضای شورای اسلامی شهر دانست و افزود: رای مردم به ما با نگاه سیاسی نبود؛ شهروندان با نگاه سازندگی شهر و مدیریت درست شهری این 9 نفر را انتخاب کردند.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه باید پاسخگوی انتظارات شهروندان باشیم، تصریح کرد: انسجام و همدلی اعضای شورای شهر به شهردار منتخب قوت قلب می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدحسین قبادی با 9 رای به عنوان شهردار ساری انتخاب شد

محمدحسین قبادی با 9 رای به عنوان شهردار ساری انتخاب شد