مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 22:552023-02-12سياسي

برگزاری راهپیمایی همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در شیراز


نائب رییس شورای شهر شیراز، از برگزاری راهپیمایی  همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در شهر شیراز خبر داد.

- برگزاری راهپیمایی همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در شیراز ایسنا/فارس نائب رییس شورای شهر شیراز، از برگزاری راهپیمایی  همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در شهر شیراز خبر داد.

محمدتقی تذروی یکشنبه 23 بهمن در صحن علنی شورای شهر شیراز با اعلام خبر فوق بیان کرد: این برنامه راهپیمایی روز پنج شنبه27 بهمن ماه به همت نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شیراز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

او به حضور پر شور و وحدت آفرین مردم در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم فارس و کلانشهر شیراز یک بار دیگر با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن خود حماسه ای بزرگ رقم زده وتوطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

این عضو شورای شهر شیراز یادآور شد: آیا حضور ده ها میلیون انسان بصیر و پُر انگیزه در جشن چهل و چهار سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دَم از مردم میزنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی( ص) و راه امام بزرگوار است، به آنان نشان دهند؟ تذروی تأکید کرد: دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت برای رسیدن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در شیراز

برگزاری راهپیمایی همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در شیراز