مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 22:002023-02-12بين الملل

بشار اسد: آماده همکاری با سازمان جهانی بهداشت هستیم


رییس جمهور سوریه در دیدار با هیئت سازمان جهانی بهداشت گفت که دمشق آماده همکاری با این سازمان است و هدف از سفر این هیئت باید ارزیابی واقعیت های بخش درمان و جبران کمبودها در این کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، بشار اسد رییس جمهور سوریه عصر امروز یکشنبه تدروس آدهانوم رییس سازمان جهانی بهداشت و هیئت همراه را به حضور پذیرفت و بر اهمیت سفر این هیئت در شرایط کنونی به سوریه تاکید کرد.

رییس جمهور سوریه ادامه داد: اهمیت این سفر به این دلیل است که سازمان جهانی بهداشت در جریان نیازهای پزشکی و انسانی برای رسیدگی به زلزله زدگان قرار خواهد گرفت.

بشار اسد، ضمن قدردانی از تلاش های سازمان جهانی بهداشت در راستای حمایت از بخش درمان سوریه، گفت: سوریه به دنبال همکاری با سازمان جهانی بهداشت است؛ به گونه ای که این همکاری مبتنی بر یک دیدگاه فراگیر باشد و واقعیت های بخش درمان را ارزیابی کرده، هدف از آن، جبران کمبودها در بخش تجهیزات و دارو باشد.

وی همچنین تاکید کرد که چنین سفری باید در راستای رفع نیازهای پزشکی مردم سوریه برای مقابله با بیمارهای خطرناک و مزمن مانند سرطان باشد.

رییس سازمان جهانی بهداشت نیز در این دیدار گفت: بازدید روز گذشته وی از شهر حلب، فرصتی برای تعیین نیازمندی ها در زمینه پزشکی و انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد: آماده همکاری با سازمان جهانی بهداشت هستیم

بشار اسد: آماده همکاری با سازمان جهانی بهداشت هستیم