مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-12اقتصادي

کشف 28 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام


جانشین فرمانده انتظامی ایلام از کشف بیش از 28 میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن نجفی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی و نظارت و پایش انبارها و محل های دپو کالا بصورت سراسری در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی اضافه کرد: طی رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و هماهنگی های بعمل آمده با مقام قضایی در این راستا تعداد 13 محموله انواع لوازم خانگی، مواد خوراکی، دام زنده، پارچه و منسوجات و محصولات شیمیایی قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا تعداد 14 دستگاه خودرو توقیف و 15 نفر متهم نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 28 میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه یکی از ماموریت های ذاتی پلیس، مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصاً قاچاق کالا و ارز است، اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد می کند و اجازه نخواهد داد قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه دار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 28 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

کشف 28 میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام