مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-12حوادث

حمله اراذل به کارکنان شهرداری منطقه 5 تهران با چاقو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته در منطقه پنج تهران حدود ساعت 21:30 عوامل گشت معبربان در حال گشت و کنترل شبانه در راستای انجام تکالیف ذاتی و قانونی در ورودی فاز 2 کوهسار در پی تذکر و رفع سد معبر به یک دستگاه خودروی وانت در حال فروش مواد غذایی .

- اراذل و اوباش به کارکنان ناحیه 1 منطقه 5 با چاقو در اجرای ماموریت رفع سد معبر و مزاحمت حمله کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته در منطقه پنج تهران حدود ساعت 21:30 عوامل گشت معبربان در حال گشت و کنترل شبانه در راستای انجام تکالیف ذاتی و قانونی در ورودی فاز 2 کوهسار در پی تذکر و رفع سد معبر به یک دستگاه خودروی وانت در حال فروش مواد غذایی غیر بهداشتی با مداخله بی مورد 4 نفر از اراذل اوباش مواجه شدند که به دلیل عدم شرایط عادی ، این افراد مبادرت به ضرب و شتم عوامل معبربان و کارشناس خدمات شهری ناحیه 1 باسلاح سرد(چاقو) نمودند و از محل متواری شدند.

بنا بر این گزارش، به محض دریافت این خبر با هماهنگی پلیس ضمن توقیف خودروی وانت و بازداشت عوامل حاضر، متهمین با تشکیل پرونده قضایی ، تحویل ندامتگاه جهت طی مراحل قانونی بعدی شدند .

متاسفانه در این حادثه حمیدرضا بسیم از عوامل خدوم معبربان از ناحیه سر و صورت ، دست و کمر و مجید نثاری کارشناس خدمات شهری از ناحیه سر و صورت و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اراذل به کارکنان شهرداری منطقه 5 تهران با چاقو

حمله اراذل به کارکنان شهرداری منطقه 5 تهران با چاقو