مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 20:442023-02-12سياسي

برگزاری طرح تربیت مربی سبک زندگی ایرانی اسلامی در خرم آباد


مسوول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم آباد گفت: قرار است این طرح برای نخستین بار در سطح استان و در شهر خرم آباد با هدف تربیت مربی در راستای حل آسیب های اجتماعی خانواده های مناطق کم برخوردار در قالب یک دوره یکساله اجرا گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عصر امروز جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی سبک زندگی اسلامی در محل فرمانداری خرم آباد برگزار شد.

احمدی فرماندار خرم آباد ضمن مهم قلمداد کردن خانواده به عنوان کانون اصلی و تاثیرگذار تربیت و مهمترین نهاداجتماعی در جامعه، بر ضرورت اهمیت توجه به تعلیم و تربیت در حوزه خانواده بر اساس تعالیم دینی و مطابق با سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون به دلیل تبلیغات سوء کشورهای غربی اکثر خانواده ها از سبک زندگی آمریکایی الگو گرفته و این مساله منجر به ترویج مصرف گرایی و فراموش شدن فرهنگ قناعت در جامعه شده است.

در ادامه ایازی مسوول امور زنان و خانواده فرمانداری خرم آباد نیز گفت: امور زنان و خانواده فرمانداری از ابتدای تصدی این مسئولیت با توجه به تاکید مقام معظم رهبری تمام توجه خود را معطوف به دو حوزه جوانی جمعیت و تحکیم خانواده نموده است و تاکنون کارگاه های آموزشی بسیاری در راستای تحقق این مهم در سطح شهرستان برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح تربیت مربی سبک زندگی ایرانی اسلامی در خرم آباد

برگزاری طرح تربیت مربی سبک زندگی ایرانی اسلامی در خرم آباد