مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 19:052023-02-12اجتماعي

سرقت پرتکرارترین جرم در آذربایجان شرقی است


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی گفت: طی سال های اخیر سرقت پرتکرارترین جرم در استان است که برای پیشگیری از آن همه دستگاه های اجرایی پای کار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد موقری روز یکشنبه در جلسه طرح تقسیم کار ملی پیشگیری از سرقت استان، با اشاره به اینکه سارقان از شگردهای جدید سرقت استفاده می کنند، افزود: در کنار هزینه مادی که در اثر سرقت بر اشخاص وارد می شود، اثرات روانی این جرم بسیار وسیع بوده و امنیت جامعه را مختل کرده و آسایش خانواده ها پس از سرقت از منزل یا خودرو به هم می ریزد.

وی بر لزوم تقسیم کار ملی دستگاه های دولتی در پیشگیری از سرقت تاکید و اضافه کرد: در این رابطه وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی اشخاص کم درآمد و اعتیاد در روند افزایشی وقوع سرقت در آذربایجان شرقی مؤثر بوده است.

موقری پیشگیری از سرقت در جهت ارتقای امنیت عمومی جامعه و افزایش رضایتمندی مردم، هماهنگی، ساماندهی و هم افزایی فعالیت ها و اقدامات کلیه مراجع در زمینه پیشگیری از سرقت و کنترل نرخ رشد جرم و کاهش ورودی پرونده های سرقت به مراجع انتظامی و قضایی حداقل به میزان 10 درصد را سه هدف عمده طرح تقسیم کار ملی پیشگیری از سرقت استان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت پرتکرارترین جرم در آذربایجان شرقی است

سرقت پرتکرارترین جرم در آذربایجان شرقی است