مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:512023-02-12اجتماعي

نجات مادر باردار گرفتار در برف و کولاک توسط راهداران قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اسماعیل جعفری اظهار کرد: مادر بارداری در یکی از روستاهای این بخش که در محاصره برف و کولاک گرفتار شده بود با تلاش و امدادرسانی راهداران نجات یافته و به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی افزود: این مادر باردار اهل روستای نوروزآباد بخش کوهین است که به دلیل بارش برف و کولاک و مسدود شدن جاده روستایی قادر به عزیمت به بیمارستان نبود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کوهین اضافه کرد: به دنبال تماس اهالی این روستا  8 تن از کارکنان راهداری به همراه3 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به روستای محل سکونت این مادر اعزام شدند و پس از بازگشایی مسیر دسترسی روستا وی را به مرکز بهداشت انتقال دادند.

جعفری ادامه داد: با اقدام سریع و تلاش به موقع راهداران، این بانوی روستایی در سلامت کامل به بیمارستان منتقل شد و توانست فرزند خود را به دنیا بیاورد.

وی اضاف کرد: با تمهیدات انجام شده و هماهنگی با دستگاه های ستاد مدیریت بحران، اقدامات مربوط به برف روبی، بازنگه داشتن جاده ها و خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در محورهای بین شهری در پی بارندگی های اخیر به خوبی انجام شده است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات مادر باردار گرفتار در برف و کولاک توسط راهداران قزوین

نجات مادر باردار گرفتار در برف و کولاک توسط راهداران قزوین