مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 18:502023-02-12سياسي

آخرین وضعیت پرونده حقوقی ترور شهید سلیمانی


رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: کیفرخواست پیگیری این پرونده به مراحل نهایی رسیده و امیدواریم به زودی شاهد صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از صدا و سیما، عباسعلی کدخدایی در حاشیه همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار صداوسیما، افزود: بعد جنایت ترور شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات خوبی از سوی جمهوری اسلامی و دستگاه های مختلف از جمله وزارت خارجه و قوه قضاییه انجام شد و قضات پیگیر این موضوع هستند تا از نظر کیفری پرونده به سرانجام خوبی برسد.

وی ادامه داد: علاوه بر این ها اقدامات مشترکی هم با کمک مقامات کشور عراق از سوی قوه قضاییه و مقامات رسمی در حال انجام است.

امیدوارم آن ها هم کمک خوبی برای پیگیری پرونده شهید سلیمانی باشد.

گزارش آن ها هم ارائه می شود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان عنوان کرد: در حوزه حقوقی، پرونده مراحل نهایی را طی می کند هم رییس قوه قضاییه و هم قضات در این جهت مُصِر هستند که پرونده با دقت مورد رسیدگی شود و در بُعد کیفری نیز کیفرخواست به مراحل نهایی نزدیک شده است.

کدخدایی در جمع ناظران شورای نگهبان استان بوشهر نیز گفت: فتنه های اخیر شمنان استقلال و آزادی ملت ایران را نشانه گرفته بود که مردم بصیر و انقلابی در راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده حقوقی ترور شهید سلیمانی

آخرین وضعیت پرونده حقوقی ترور شهید سلیمانی