مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-12سياسي

آمار بالای تصادفات جاده ای و اولویتی به نام ایمن سازی ورودی شهرها


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات جاده ای در 30 کیلومتری ورودی شهرها، ایمن سازی این محدوده ها باید در اولویت قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات جاده ای در 30 کیلومتری ورودی شهرها، ایمن سازی این محدوده ها باید در اولویت قرار گیرد.

علیرضا عباس زاده، امروز یکشنبه 23 بهمن در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان به حضور پرشور و شعور مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور مردم بصیر و ولایی استان در راهپیمایی حماسی بیست و دوم بهمن ماه وظیفه ما در خدمت رسانی به جامعه را سنگین تر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد : ایمن سازی و توجه بیشتر به 30 کیلومتری ورودی شهرها به منزله بی توجهی به سایر محورها نیست، بلکه این نشان دهنده توجه به اطلاعات آماری موجود است.

معاون استاندار به تشریح دلایل بالا بودن حجم تصادفات در ورودی شهرها اشاره کرد و گفت: با توجه به کویری و طولانی بودن محورهای مواصلاتی استان فرد به تصور اینکه دیگر به مقصد رسیده ، به علائم ترافیکی کمتر توجه می کند که در بسیاری از موارد حادثه ساز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بالای تصادفات جاده ای و اولویتی به نام ایمن سازی ورودی شهرها

آمار بالای تصادفات جاده ای و اولویتی به نام ایمن سازی ورودی شهرها