مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-12پزشكي

راه اندازی اولین دفتر پیشخوان سلامت در لامرد


رییس شبکه بهداشت و درمان لامرد گفت: دفتر پیشخوان خدمات سلامت برای اولین بار در شهرستان های جنوبی استان فارس، در لامرد راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا دشت پیما بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به فعالیت 13 مرکز جامع سلامت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه امسال تعداد کل ویزیت های پزشکان عمومی در مراکز شهری و روستایی لامرد 108 هزار و 260 نفر ویزیت شده اند.

وی گفت: تعداد کل خدمات ارائه شده توسط دندان پزشکان و بهداشت کاران دهان و دندان در شهرستان لامرد به 20 هزار و 730 مورد خدمت می رسد.

او با بیان این مطلب که میزان خدمات ارائه شده و ثبت مراقبین سلامت در درمانگاه ها 67 هزار و 112 مورد ثبت شده اظهار کرد: معاینات، مشاوره ها و خدمات ماما های مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان لامرد در این 9 ماهه به 110 هزار و 267 مورد ثبتی رسیده است.

دشت پیما به اخذ مجوز و تخصیص اتوبوس آمبولانس با پی گیری های شبکه بهداشت و درمان لامرد و نماینده شهرستان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات اورژانس و فوریت های پیش بیمارستانی به طور متوسط روزانه 20 مأموریت انجام می شود که با توجه به کمبود نیرو این عدد قابل قبولی است.

او ادامه داد: 750 مورد بازدید و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شده که 60 مورد از متخلفین را به دادگاه و تعزیرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین دفتر پیشخوان سلامت در لامرد

راه اندازی اولین دفتر پیشخوان سلامت در لامرد