مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-12فرهنگي

روایت فیلمساز هندی برنده سیمرغ از حضور در «فجر»/ حیرت زده ام


جای شانکار کارگردان «شیوانا» از هندوستان که سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را از جشنواره فجر دریافت کرده می گوید از طریق فیلم های ایرانی با فیلم رئال آشنا شده است.

- جای شانکار کارگردان شیوانا از هندوستان که سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را از جشنواره فجر دریافت کرده می گوید از طریق فیلم های ایرانی با فیلم رئال آشنا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، کارگردان فیلم شیوانا درباره سینمای ایران گفت: فیلم های ایرانی تاثیر زیادی بر روی سبک فیلمسازی من داشتند و وقتی فیلم های کلوزآپ و خانه دوست کجاست عباس کیارستمی را دیدم دیدگاه و نگرشم در فیلمسازی عوض شد و مطمئن شدم امکان ساخت فیلم رئال وجود دارد و می توانیم چیزی هایی که در اطرافمان اتفاق می افتد و می بینیم را به قصه تبدیل کنیم.

جای شانکار ادامه داد: من از طریق فیلم های ایرانی با فیلم رئال آشنا شدم و فیلم خودم که در جشنواره فیلم فجر حضور داشت یک فیلم رئال و حاصل دیدن فیلم های ایرانی است.

وی در ادامه بیان داشت: از اینکه فیلمم در ایران نمایش داده شد و تماشاگران ایرانی آن را دیدند حیرت زده شدم و از اینکه در چنین عمارتی با قدمتی بالغ بر 100 سال حضور دارم و فیلمم نمایش داده شد بسیار خوشحالم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فیلمساز هندی برنده سیمرغ از حضور در «فجر»/ حیرت زده ام

روایت فیلمساز هندی برنده سیمرغ از حضور در «فجر»/ حیرت زده ام