مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:402023-02-12حوادث

کشف 10 تن آجیل قاچاق در جنوب تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 10 تن خشکبار قاچاق از یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزییات این خبر گفت: مدتی قبل ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی از دپوی یک محموله قاچاق در انباری در محدوده خیابان فداییان اسلام با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اطمینان ماموران از صحت گزارش دریافتی، افزود: در ادامه ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضایی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند که در جریان بررسی های صورت گرفته مشخص شد مشخصات این انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این انبار 10 تن آجیل قاچاق را کشف و ضبط کردند، گفت: ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 25 میلیارد ریال برآورد شده است.

بهرامی از پلمب این انبار با حکم قضایی خبر داد و گفت: همچنین یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن آجیل قاچاق در جنوب تهران

کشف 10 تن آجیل قاچاق در جنوب تهران