مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-12سياسي

رویکرد بسیج سازندگی در گام دوم جبهه سازی و لشکرآرایی است


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه این سازمان و گروه های جهادی ماموریت های خود در گام اول انقلاب را به خوبی انجام داده اند، رویکرد در گام دوم انقلاب را جبهه سازی و لشکرآرایی اعلام کرد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه این سازمان و گروه های جهادی ماموریت های خود در گام اول انقلاب را به خوبی انجام داده اند، رویکرد در گام دوم انقلاب را جبهه سازی و لشکرآرایی اعلام کرد.

اسماعیل قزل سفلی یکشنبه 23 بهمن در اجلاسیه جهادگران فجر آفرین بیان کرد: قرارگاه های عملیات جهادی بستر جدیدیست تا در گام دوم انقلاب اسلامی فعالیت های بسیج سازندگی و گروه های جهادی با آرایش جدیدی شکل داده شده و نقش آفرینی حلقه های میانی در این گام محقق شود.

او ادامه داد: بسیج سازندگی و گروه های جهادی در گام اول انقلاب ماموریت خود را سازمان دهی گروه های جهادی برای حضور داوطلبانه و خدمت رسان در راستای محرومیت زدایی قرار داده بود و به نظر می رسد به خوبی این کار انجام داده است.

قزل سفلی اضافه کرد: در گام دوم که مبنا بر نقش آفرینی است، باید به دنبال ساماندهی و تکامل یافتن گروه های جهادی بود، چون که پس از سال ها فعالیت، جهادگران از دوره بلوغ خود گذشته اند و در حال حاضر در دوره استکمال و کامل شدن قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد بسیج سازندگی در گام دوم جبهه سازی و لشکرآرایی است

رویکرد بسیج سازندگی در گام دوم جبهه سازی و لشکرآرایی است