مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-12حوادث

عملیات امدادرسانی به موتورلنج باری در آب های بندر دیر انجام شد


رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امدادرسانی به موتورلنج دارای نقص فنی در آب های بندر دیر با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت خسروی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام اضطرار این شناور به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی بندر دیر مبنی بر نقص فنی (خرابی سکان)، پس از انجام هماهنگی لازم یدک کش پولاریس 10 به منطقه اعزام شد.

رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت اقدام به انتقال موتور لنج آسیب دیده به سمت بندر دیر کرد.

وی ادامه داد: یدک کش پولاریس 10 به همراه شناور آسیب دیده ساعت 10 و 50 دقیقه در اسکله بندر دیر پهلو گرفت.

عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور لایروب در آب های بندر بوشهر رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور لایروب در آب های بندر بوشهر با موفقیت انجام شد.

خسروی افزود: در پی اعلام اضطرار این شناور در ساعت 14 و 10 دقیقه به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از انجام هماهنگی لازم یدک کش ماکان یک در ساعت 14 و 20 دقیقه به منطقه اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات امدادرسانی به موتورلنج باری در آب های بندر دیر انجام شد

عملیات امدادرسانی به موتورلنج باری در آب های بندر دیر انجام شد