مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:222023-02-12اجتماعي

بارش برف و کولاک در همدان/ تداوم بارش تا امشب


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از آسمان ابری، کولاک و بارش برف خبر داد و گفت: بارش برف تا شب ادامه دارد اگرچه تا چهارشنبه احتمال بارش های پراکنده همراه با کولاک محتمل است.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سامانه بارشی از صبح امروز وارد استان شده و تا شب فعال خواهد بود اظهار کرد: اکثر نقاط استان به ویژه مناطق جنوبی تاثیر بارش برف و این سامانه قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت آینده آسمان استان ابری، همراه با کولاک و بارش برف پیش بینی می شود افزود: از صبح روز دوشنبه تا بعداز ظهر سه شنبه از شدت بارش ها کاسته می شود و تنها شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان در ادامه یادآور شد: از سه شنبه شب تا چهارشنبه سامانه بارشی مجدد فعال خواهد شد و عمدتا نقاط جنوبی استان زیر پوشش بارش برف قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان از عبور و مرور غیر ضرور خودداری کنند متذکر شد: بارش برف ترددهای شهری را مختل کرده از همین رو همشهریان هشدارهای هواشناسی را مد نظر قرار دهند تا دچار مشکل نشوند.

باقری شکیب خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته ملایر با پنج درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و گل تپه با منفی هشت درجه سردترین نقطه استان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و کولاک در همدان/ تداوم بارش تا امشب

بارش برف و کولاک در همدان/ تداوم بارش تا امشب