مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-12اقتصادي

بازرسی بیش از 78 هزار واحد صنفی در قزوین


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 78 هزار و 123 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

- عزیزالله افضلی در کارگروه تنظیم بازار که امروز 23 بهمن 1401 در استانداری قزوین برگزار شد، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 78 هزارو 123 فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است و با توجه به پیش رو بودن ایام نوروز و همزمانی با ماه مبارک رمضان این بازرسی ها ادامه خواهد داشت تا شرایط کنترل شود.

این مسئول گفت: پس از بازرسی ها 6 هزار و 423 پرونده توسط بازرسان سازمان به ارزش ریالی بیش از 226 میلیارد ریال در زمینه گران فروشی، عدم نصب نرخ نامه و عدم صدور صورتحساب تشکیل و این پرونده ها جهت صدور رأی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

در ادامه محمد حسین عطایی، سرپرست جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: در موضوع آرد و نان کار تیمی در استان قزوین اتفاق افتاده است و حجم بازرسی ها به میزانی بوده که گاه سهمیه برخی از واحدهای صنفی به صفر نیز رسیده است.

وی افزود: به منظور بررسی علل افزایش قیمت گوشت قرمز بازرسی های از دامپروری های پرورش دام سبک و سنگین در قزوین و زنجان انجام شد.

همچنین قیمت مصوب بر اساس قیمت پایه دام سبک زنده به واحدهای صنفی ابلاغ گردید و از تاریخ یازدهم بهمن ماه نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی بیش از 78 هزار واحد صنفی در قزوین

بازرسی بیش از 78 هزار واحد صنفی در قزوین