مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-12اقتصادي

لزوم تسریع در اجرای طرح شناسنامه دار کردن کالاها


استاندار گیلان به طرح شناسنامه دار کردن کالاها اشاره کرد و گفت: این طرح باید با سرعت اجرا و تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر یکشنبه در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان اظهار کرد: مشکل تراکتورهای فاقد پلاک موجود در گیلان با توجه به آغاز فعالیت های کشاورزی هر چه زودتر باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه مشکلات سوخت تراکتورها و خودروهای سبک و سنگین باید برطرف شود، افزود: با توجه به اینکه این ماشین آلات در راستای تولید فعالیت می کنند در صورت استفاده از سوخت آزاد هزینه های تولید نیز افزایش می یابد که باید هر چه سریع تر مشکلاتشان حل شود.

استاندار گیلان به طرح شناسنامه دار کردن کالاها اشاره کرد و ادامه داد: این طرح نیز باید با سرعت اجرا و تکمیل و در جلسه بعد این ستاد آمار عملکردی و اقدامات انجام شده نیز ارائه شود.

وی به حضور پر شور و حماسی مردم گیلان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم همواره در همه صحنه ها ثابت کرده اند که پشتیبان نظام و انقلاب و آرمان های امام راحل هستند.

عباسی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در راستای خدمت بی منت به این مردم تلاش کنند، ادامه داد: مردم ما ثابت کردند که گفتمان شناسی و استکبارستیزی خود را حفظ کرده و همه سختی ها و مشکلات را کنار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در اجرای طرح شناسنامه دار کردن کالاها

لزوم تسریع در اجرای طرح شناسنامه دار کردن کالاها