مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-12دانش

جزییات پذیرش بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر


شرایط پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیر، پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون در سال تحصیلی 1403-1402 به استناد آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، و مصوبات داخلی انجام می پذیرد.

شرایط پذیرش دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه های مشمول این فراخوان که واجد شرایط زیر باشند، مجاز به ارائه درخواست پذیرش به دانشگاه هستند: 1-متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1402 و طی هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و صرفا برای همان سال امکانپذیر است.

2-برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته، به شرط آن که از لحاظ معدل کل جزو 20 درصد برتر هم رشته و ورودی دانشگاه مبدا باشند با رعایت بند 2 امکان پذیرش دارند.

3-چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته ای با بیست درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود، دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفاً 10 درصد برتر بعدی دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به شرط کسب میانگین کل حداقل 15 با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیرش بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر

جزییات پذیرش بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر