مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-12سياسي

آیت الله علم الهدی بر رونق منطقه اقتصادی در دوغارون خراسان رضوی تاکید کرد


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مدیران شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: باید روابط اقتصادی قدرتمندی که ایران با افغانستان دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی اظهار کرد:  باید روابط اقتصادی قدرتمندی که ایران با افغانستان دارد، زمینه شکوفایی و رونق منطقه اقتصادی دوغارون در این استان را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مردمی که در منطقه دوغارون ساکن هستند، به مرور و بر اساس تجربه به کارشناسان اقتصادی در حوزه واردات و صادرات تبدیل شده اند: تا حدی که بسیاری از کشاورزان برای آگاهی از وضعیت بازار افغانستان و تعیین کشت سالانه خود، از اهالی دوغارون مشورت می گیرند.

این ها مردمان شریفی هستند که اگرچه اهل سنت اما برادران ما هستند و باید به معیشت آن ها کمک شود.

وی خاطر نشان کرد: مناطق آزاد تجاری باید راهروی صادرات و کمک حال رونق تولید ملی و اشتغال برای جوانان این کشور باشد اما تصور برخی این بود که مقصود از منطقه آزاد، واردات آزادانه کالاهای خارجی است که با استفاده از آن، بازار تولید و نظام اقتصادی داخل کشور به سادگی برهم بخورد.

آیت الله علم الهدی بر بهره گیری از عناصر نخبه و توانمند در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت: مسوولیت اساسی و حق نظام و مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی بر رونق منطقه اقتصادی در دوغارون خراسان رضوی تاکید کرد

آیت الله علم الهدی بر رونق منطقه اقتصادی در دوغارون خراسان رضوی تاکید کرد