مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:062023-02-12اقتصادي

برگزاری رویداد فناوری های نوین کشاورزی با محوریت صنایع بیوتکنولوژی غذایی و میکروبی


دومین رویداد از سلسله رویدادهای فناوری­­ های نوین کشاورزی (NAT) به زودی با محوریت صنعت بیوتکنولوژی غذایی و میکروبی کشاورزی برگزار می شود.

- دومین رویداد از سلسله رویدادهای فناوری­­ های نوین کشاورزی (NAT) به زودی با محوریت صنعت بیوتکنولوژی غذایی و میکروبی کشاورزی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صالحی جوزانی، رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در نشست هماهنگی برگزاری دومین رویداد فناوری­ های نوین کشاورزی (NAT) که با هدف معرفی و جلب مشارکت معاونت ­های اجرایی وزارت جهاد کشاورزی، دستگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی، ستادهای فناوری، انجمن ­ها و تشکل ­های صنفی در برپایی دومین رویداد فناوری های نوین کشاورزی با حضور نمایندگان این مراکز در این پژوهشگاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از معضلات مهم در حوزه تحقیقات کشاورزی مشکلات تجاری سازی فناوری­ های ایجاد شده به دلایل مختلف است و گاهی این نتایج در قالب مقاله یا گزارش طرح پژوهشی در کتابخانه ها خاک می خورند؛ البته، خوشبختانه در سال های اخیر با توجه فزاینده به تجاری سازی فناوری، شرکت­ های دانش بنیان، هسته های فناور و .

ضریب انتقال دانش در بخش کشاورزی از حدود دو تا سه درصد به 6 تا هفت درصد ارتقاء پیدا کرده یعنی تقریبا از هر 100 دستاورد پژوهشی، هفت دستاورد در قالب محصول فناورانه، دانش فنی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد فناوری های نوین کشاورزی با محوریت صنایع بیوتکنولوژی غذایی و میکروبی

برگزاری رویداد فناوری های نوین کشاورزی با محوریت صنایع بیوتکنولوژی غذایی و میکروبی