مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-12اقتصادي

رهایی مجتمع گاز پارس جنوبی از وابستگی به کالاهای خارجی


مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به توان تولیدکنندگان ایرانی در ساخت کالاهای مورد نیاز اعلام کرد این مجموعه از وابستگی به کالاهای خارجی رهایی یافته و کاملاً بی نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، احمد باهوش گفت: پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر توان داخل، نوآوری و دستیابی جوانان کشور به فناوری روز دنیا از استفاده و به کارگیری کالاهای غیرایرانی بی نیاز شده است.

وی تصریح کرد: با افزایش سطح آگاهی و بازرسی های دقیق فنی به مجموعه و تأسیسات 13 پالایشگاه مجتمع گاز پارس جنوبی و حضور مستمر شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخل و شناسایی نیازهای کلیدی مجتمع اکنون صفر تا 100 قطعات و تجهیزات پالایشگاه ها بومی سازی شده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به تولید پایدار گاز در زمستان امسال اشاره کرد و افزود: با استفاده از توان و اندیشه متخصصان و کارکنان و تأمین به موقع کالاهای اساسی پالایشگاه ها پیش از آغاز فصل زمستان، توانستیم گاز موردنیاز هموطنان را بیش از 6 درصد بیشتر از تعهد تولید کنیم.

باهوش در ادامه به کسب مقام برتر مجتمع گاز پارس جنوبی در استفاده از تجهیزات ساخت بار اول و شرکت های دانش بنیان اشاره و بیان کرد: سازندگان و تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات ایرانی آن قدر قوی هستند و به سطح توانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی مجتمع گاز پارس جنوبی از وابستگی به کالاهای خارجی

رهایی مجتمع گاز پارس جنوبی از وابستگی به کالاهای خارجی