مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 15:012023-02-12فرهنگي

دو فیلم ایرانی که بر فیلم ساز هندی تاثیر گذاشت


«جای شانکار» کارگردان «شیوانا» از هندوستان که شب گذشته در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد، - جای شانکار کارگردان شیوانا از هندوستان که شب گذشته در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد، معتقد است که از طریق فیلم های ایرانی با فیلم رئال آشنا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگردان فیلم شیوانا درباره سینمای ایران گفت: فیلم های ایرانی تاثیر زیادی بر روی سبک فیلمسازی من داشتند و وقتی فیلم های کلوزآپ و خانه دوست کجاست؟ عباس کیارستمی را دیدم دیدگاه و نگرشم در فیلمسازی عوض شد و مطمئن شدم امکان ساخت فیلم رئال وجود دارد و می توانیم چیزی هایی که در اطرافمان اتفاق می افتد و می بینیم را به قصه تبدیل کنیم.

جای شانکار ادامه داد: من از طریق فیلم های ایرانی با فیلم رئال آشنا شدم و فیلم خودم که در جشنواره فیلم فجر حضور داشت یک فیلم رئال و حاصل دیدن فیلم های ایرانی است.

وی در ادامه بیان داشت: از اینکه فیلمم در ایران نمایش داده شد و تماشاگران ایرانی آن را دیدند حیرت زده شدم و از اینکه در چنین عمارتی با قدمتی بالغ بر 100 سال حضور دارم و فیلمم نمایش داده شد بسیار خوشحالم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو فیلم ایرانی که بر فیلم ساز هندی تاثیر گذاشت

دو فیلم ایرانی که بر فیلم ساز هندی تاثیر گذاشت