مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:492023-02-12سياسي

انجام اولین پهلوگیری شناور در بندر جدید خمیر


مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از بارگیری محموله صادراتی حاوی 1800 تن سنگ گج از بندرگاه جدید الاحداث خمیر خبر داد و گفت: فرآیند پهلو دهی اولین شناور به شکل آزمایشی با رعایت تمامی الزامات ایمنی با موفقیت انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان امروز با اشاره به پهلو دهی آزمایشی اولین فروند شناور در ضلع شرقی بندرگاه جدید الاحداث خمیر گفت: این شناور بارج یدکش با ظرفیت دو هزار تن پس از انجام عملیات دریایی و رعایت تمامی الزامات ایمنی 19 بهمن ماه در این بندرگاه پهلو دهی شد.

وی افزود: پس از انجام فرآیند اسنادی و بارگیری کالا مقرر شده شناور مذکور در سفر نخست خود 1800 تن سنگ گچ را ازمبدا این بندر به مقصد یکی از کشورهای همسایه حاشیه خلیج فارس حمل کند.

ارتقا سطح ایمنی  با انجام عملیات ساید اسکن سونارو هیدرو گرافی عباس نژاد گفت: پیشتر نیز به منظور اطمینان از ایمن بودن مسیر دسترسی دریایی به بندرگاه بندرخمیر و افزایش دقت در انتخاب موقعیت استقرار علائم کمک ناوبری، عملیات سایداسکن سونار بستر دریا انجام شده بود .

وی انجام هیدرو گرافی کانال مجاور بندرگاه و احصاء اطلاعات هیدروگرافی مسیرهای جنوب غربی از خمیر تا منتهی الیه جنوب غربی جزیره قشم و مسیر شرقی از خمیر تا بندر پل را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اولین پهلوگیری شناور در بندر جدید خمیر

انجام اولین پهلوگیری شناور در بندر جدید خمیر