مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:402023-02-12اجتماعي

آغاز درخت تکانی و یخ زدایی از معابر شیب دار تهران


شهردار منطقه2 از آماده باش شب گذشته کارگران شهرداری برای بارش برف و آغاز پاکسازی معابر از نخستین ساعات بامداد خبر داد و گفت: همچنین کارگران فضای سبز نسبت به درخت تکانی درختان اقدام می کنند.

- مهدی صالحی در گفت وگو با ایسنا، در مورد اقدامات منطقه 2 در روز برفی تهران که در این منطقه شدت دارد، از آماده باش کامل و فعالیت شبانه روزی نیروهای ستاد برف روبی در تمام معابر منطقه2 خبر داد و اظهار کرد: به دنبال پیش بینی اداره هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی، نیروهای ستاد برف روبی این منطقه در آماده باش کامل بوده و با شروع بارش برف عملیات برف روبی و پاکسازی معابر آغاز شده و پاکسازی معابر اعم از خیابان های اصلی و فرعی در دستور کار قرار گرفت.

وی به فعالیت 800 نفر از نیروی های شهرداری این منطقه برای پاکسازی، برف روبی و یخ زدایی معابر اشاره کرد و گفت: 10 دستگاه بابکت، 6 دستگاه کمپرسی تیغه دار، 26 دستگاه کمپرسی بدون تیغه،23دستگاه ماشین مکانیزه نمک پاش تیغه دار، 3دستگاه لودر، 30 دستگاه خاور، 25 دستگاه پیکاپ و 2 دستگاه جرثقیل مشغول عملیات برف روبی و یخ زدایی از معابر اصلی و فرعی این منطقه هستند.

صالحی با اشاره به اینکه در منطقه2 به لحاظ موقعیت جغرافیایی معابر شیب دار بسیاری وجود دارد و این امر حساسیت برف روبی و یخ زدایی را دو چندان می کند، افزود: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز درخت تکانی و یخ زدایی از معابر شیب دار تهران

آغاز درخت تکانی و یخ زدایی از معابر شیب دار تهران