مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:262023-02-12سياسي

قدردانی اعضای شبکه ملی دستبافته های داری از معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی


اعضای شبکه ملی دستبافته های داری که حضور پررنگی در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی داشتند، از معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس   به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اعضای شبکه ملی دستبافته های داری با ارسال پیامی از مریم جلالی معاون صنایع دستی این وزارتخانه برای فراهم آوردن فرصتی برای حضور هنرمندان این حوزه در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و فروش بسیار خوب آن ها، قدردانی و تشکر کرد.

اعضای شبکه ملی دستبافته های داری در این پیام بابت برگزاری با کیفیت سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و توجه ویژه مدیران این نمایشگاه به دستبافته های داری از معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری  و صنایع دستی و همکاران این معاونت در استان ها بالاخص استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی قدردانی کرده اند.

در بخشی از پیام قدردانی اعضای این شبکه آمده است: جدا از رایگان بودن بسیاری از  غرفه ها و حتی تامین اسکان و غذای غرفه داران برخی استان ها، شاهد بودیم که چگونه معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی،  ادارات کل تابعه این معاونت و معاونت های صنایع دستی استان ها و کارشناسان صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی اعضای شبکه ملی دستبافته های داری از معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی

قدردانی اعضای شبکه ملی دستبافته های داری از معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی