مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:202023-02-12سياسي

مردم در راهپیمایی 22 بهمن انقلابی دیگر را رقم زدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران شهرک صنعتی سدید کرمان، - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن انقلابی دیگر را رقم زدند و با هوشمندی تمام پاسخ دندان شکنی به استکبار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو،  سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران شهرک صنعتی سدید کرمان، با تبریک ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیروزی دیگری بود که در 22 بهمن 1401 رقم خورد.

وی با بیان اینکه مردم ما با هوشمندی تمام جنگ نرم دشمن را پاسخ داده و در جبهه نرم نیز پاسخ دندان شکنی به استکبار دادند، گفت: بن بست شکنی مردم به واسطه فرهنگ آنهاست و ما زاییده عاشورا و نهضت امام حسین (ع) هستیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای عملیات والفجر هشت، گفت: مردم به مصداق رزمندگان این عملیات بن بست شکن وارد عمل شده و در جایی که دشمن تصورش را نمی کرد به آمریکا و هم پیمانانش ضربه زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن انقلابی دیگر را رقم زدند

مردم در راهپیمایی 22 بهمن انقلابی دیگر را رقم زدند