مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 14:022023-02-12فرهنگي

خوب و بد جشنواره فیلم فجر در اصفهان


جشنواره بین المللی فیلم فجر در پایتخت به ایستگاه پایانی رسید و سیمرغ‎ها صاحبان خود را شناختند، این درحالی است که در سایر استان ها ازجمله اصفهان دو شب دیگر تا پایان اکران فیلم ها باقی است.

- اگرچه تحریم چهل ویکمین جشنواره بین الملی فیلم فجر توسط برخی از هنرمندان منجر به تحریم آن توسط مردم نشد، اما کیفیت فیلم‎ها، بازیگران و عدم تنوع ژانرهای موجود در جشنواره توانست استقبال را کاهش دهد.

سیزدهمین دوره این جشنواره در اصفهان نیز در پردیس سینمایی ساحل، سینما فلسطین و همچنین برای اصحاب رسانه و مطبوعات در سینما سپاهان به روزهای پایانی خود نزدیک شده و استقبال از فیلم ها در این استان باتوجه به نوع و کیفیت فیلم ها متغیر بوده است، به طوری که فیلمی مانند کت چرمی با وجود فیلم اولی بودنِ کارگردان و شاید به واسطه حضور جواد عزتی و نام محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان، با سالن پر از جمعیت اکران شد؛ ضمن اینکه فیلم های سرهنگ ثریا و شماره 10 نیز با استقبال مخاطبان همراه بودند.

امسال اکران فیلم ها در اصفهان برای اصحاب رسانه و مطبوعات نیز با نظم بیشتری همراه بود؛ از ثبت نام در سایت تا اختصاص یک سینما و عدم وجود مشکل کمبود جا که سال گذشته به چشم می ‎خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوب و بد جشنواره فیلم فجر در اصفهان

خوب و بد جشنواره فیلم فجر در اصفهان