مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-12اقتصادي

86 درصد روستاهای قزوین از آب شرب بهداشتی بهره مند هستند


مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب استان قزوین گفت: امروز شاخص بهره مندی روستاهای استان از آب شرب بهداشتی به 86 درصد رسیده که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، داراب بیرانوندی در نشست مطبوعاتی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین، اظهار کرد: طی دو سال گذشته با تنش های شدیدی در حوزه آب رو به رو بودیم و با توجه به کمبود بارش ها زمان زیادی نیاز است تا جبران شود.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت های قابل توجهی در حوزه آب صورت گرفته و در همین راستا در بحث انتقال آب 5 برابر، در شبکه آب 8 برابر و در مخازن سطح روستاها شاهد رشد 10 برابری بوده ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب استان قزوین ادامه داد: به منظور تامین آب شرب مورد نیاز مردم استان 25 حلقه آب در شهرها و روستاهای استان حفر و مورد بهره برداری قرار گرفت، هم چنین 15 مخزن زمینی و هوایی در مناطق مختلف استان احداث شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز شاخص بهره مندی روستاهای استان از آب شرب بهداشتی به 86 درصد رسیده که نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

بیرانوندی افزود: در دهه مبارک فجر امسال 25 طرح در حوزه آب و فاضلاب با اعتبار 15 میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 درصد روستاهای قزوین از آب شرب بهداشتی بهره مند هستند

86 درصد روستاهای قزوین از آب شرب بهداشتی بهره مند هستند