مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-12فرهنگي

چاپ دوم نمایشنامه «آتمن» به بازار آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مؤسسه افرامانا، کتاب نمایشنامه ««آتمن»» با ویراستاری پریسا سعیدزاده، در 43 صفحه قطع پالتویی به قیمت 300 هزار ریال و شمارگان 200 نسخه در دی ماه در نشر عنوان به بازار کتاب راه یافت.

- چاپ دوم نمایش نامه آتمن نوشته بهزاد صدیقی به تازگی در نشر عنوان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مؤسسه افرامانا، کتاب نمایشنامه آتمن با ویراستاری پریسا سعیدزاده، در 43 صفحه قطع پالتویی به قیمت 300 هزار ریال و شمارگان 200 نسخه در دی ماه در نشر عنوان به بازار کتاب راه یافت.

نمایشنامه آتمن که اقتباسی از داستان جروم دیوید سالینجر است با چهار شخصیت در چهار صحنه نوشته شده و پیش از این نیز با استقبال علاقه مندان ادبیات نمایشی و نیز منتقدان تئاتر رو به رو شده بود.

همایون علی آبادی، رامین فناییان، مصطفی محمودی علی رضا نراقی و .

از جمله منتقدانی هستند که پیش از انتشار مجدد آن به نقد مکتوب و شنیداری این اثر در مطبوعات و رسانه های جمعی پرداخته بودند.

همایون علی آبادی در یادداشتی که بر این نمایشنامه نوشته و منتشر کرده بود، معتقد است: برای من آن چه مهم است درهم آمیزی ماهرانه ی شرق و غرب در این اثر است که با قلم درام نویس ما بافتار و ساختاری زیبا یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ دوم نمایشنامه «آتمن» به بازار آمد

چاپ دوم نمایشنامه «آتمن» به بازار آمد