مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-12بين الملل

درخواست مجدد صنعاء برای لغو مکانیزم تفتیش کشتی ها در الحدیده از سوی سازمان ملل


معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله بار دیگر خواستار برچیدن مکانیزم بازرسی و تفتیش سازمان ملل در جیبوتی شد.

- معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله بار دیگر خواستار برچیدن مکانیزم بازرسی و تفتیش سازمان ملل در جیبوتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حسین العزی، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در توییتی با اشاره به ورود چند کشتی تجاری به بندر الحدیده نوشت: تردد مستقیم همه کشتی های تجاری به بنادر الحدیده بدون توقیف یا تأخیر گامی مقدماتی در مسیر درست است و نیاز به تقویت و گسترش از طریق برچیدن مکانیزم بازرسی و تفتیش سازمان ملل در جیبوتی (انفیم) که کشتی های مقصد یمن را بازرسی می کند، دارد.

وی افزود: من به همه انسان های عاقل و خیرخواه درود می فرستم و از همه می خواهم که اقدامات مثبت بیشتری را انجام داده و بر عزم مشترک برای افزایش شانس صلح تاکید کنند.

معاون وزیر امور خارجه یمن پیشتر نیز آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل و هانس گروندبرگ را متهم اصلی محاصره کشورش خوانده و از سازمان ملل خواسته بود که هرچه سریع تر اقدامات محدودیتی علیه کشتی های مقصد یمن را کنار بگذارد و یا ماموریت مکانیزم نظارت بر کشتی ها را لغو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مجدد صنعاء برای لغو مکانیزم تفتیش کشتی ها در الحدیده از سوی سازمان ملل

درخواست مجدد صنعاء برای لغو مکانیزم تفتیش کشتی ها در الحدیده از سوی سازمان ملل