مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-12اقتصادي

یک هزار و 164 پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار پروژه عمرانی و اقتصادی در استان در دست احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده با اشاره به احداث پروژه های عمرانی و اقتصادی در استان گفت: 686 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد تومان در دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به غیر از پروژه های دهه فجر، یک هزار و 164 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان در دست احداث است.

وی بیان کرد: اعتبارات پروژه های در دست اجرای در استان 6 هزار و 542 میلیارد تومان است که در مجموع بیش از 9 هزار میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح و یا در دست احداث است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بزرگترین پل استان تحت عنوان  پل کلو به طول 320 متر انتخاب پیمانکار شده و در حال تجهیز کارگاه این پروژه هستیم و بنا داریم در سفر رییس جمهور به استان کلنگ زنی شود.

 احمدزاده با اشاره به وضعیت جاده یاسوج به سی سخت گفت: از محل اعتبارات سفر سال گذشته دولت به استان مبلغ 500 میلیارد تومان برای احداث این جاده اختصاص داده شد.

وی همچنین از کلنگ زنی پروژه پل تنگ سریز در استان خبر داد و عنوان کرد: تنگ سریز یکی از نقاط حادثه خیز و پرتلفات در استان است که با احداث روگذر و زیرگذر پل، مشکلات تردد مردم و خروج خودروها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 164 پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است

یک هزار و 164 پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است