مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-12اقتصادي

10 میلیارد تومان برای پل چهارم بشار اختصاص یافته است


مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اعتبارات سفر رییس جمهور از محل وزارت نفت 10 میلیارد تومان برای پل چهارم بشار دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی شهامت ظهر یکشنبه در نشست شورای ترافیک استان افزود: برآورد شهرداری برای تکمیل پل 13 میلیارد تومان است که باید اجرای آن از پل تا مجتمع بنیاد شهید به مناقصه گذاشته شود.

وی بیان داشت: می توانیم زمانی برای افتتاح پل مشخص کنیم اما وقتی خروجی مشخصی نداشته باشد، بی فایده است و در پل چهارم بشار دست به عصا هستیم و اجازه بدهیم طرح به مناقصه گذاشته شود بعد زمان افتتاح آن را مشخص کنیم.

شهامت با بیان اینکه مشاور راه و شهرسازی و همچنین شهرداری مطالعه کاملی برای خروج ترافیک از طریق پل چهارم انجام دادند، گفت: مصوب شد در نشست آینده شورای ترافیک بسته کامل آنچه مورد مطالعه قرار می گیرد، ارائه شود.

وی افزود: راه و شهرسازی خروج ترافیک از محور کرد لاغری به سمت روستای مختار را مورد مطالعه قرار داده بود که مقرر شد عملیاتی شود و همچنین جهت خروج ترافیک از پل سوم بشار خروجی ترافیک به سمت نجف آباد حد فاصل پمپ بنزین منصوری و مسجد نجف آباد همچنین خروج ترافیک از اراضی خلف آباد به سمت اراضی حاشیه خط انتقال برق فشار قوی جهت بررسی پیشنهاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 میلیارد تومان برای پل چهارم بشار اختصاص یافته است

10 میلیارد تومان برای پل چهارم بشار اختصاص یافته است