مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-12اجتماعي

از تردد غیرضرور در جاده های همدان پرهیز کنید/ احتمال محدودیت تردد از بعدازظهر


رییس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه هموطنان از تردد غیرضرور در محورهای مواصلاتی همدان پرهیز کنند، گفت: ممکن است از بعدازظهر محدودیت های تردد در جاده های استان اعمال شود.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه هموطنان از تردد غیرضرور در محورهای مواصلاتی همدان پرهیز کنند، گفت: ممکن است از بعدازظهر محدودیت های تردد در جاده های استان اعمال شود.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی استان بارش برف را شاهد هستیم، افزود: در محورهای کوهستانی، گردنه های اسدآباد، گرمک، دخان و تجرک بارش برف شدت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها انجام می شود، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور نهاوند به نورآباد و گردنه گرین بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

فکری با اشاره به اینکه وضعیت تردد در جاده های استان از بعدازظهر امروز سخت تر و همراه با مه و کولاک می شود، بیان کرد: خوشبختانه طی چند روز گذشته میزان سفرها کاهش چشمگیری داشته و با توجه به وضعیت جوی از بعدازظهر ممکن است محدودیت های تردد اعمال شود.

رییس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه هموطنان از تردد غیرضرور در محورهای مواصلاتی همدان پرهیز کنند، ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تردد غیرضرور در جاده های همدان پرهیز کنید/ احتمال محدودیت تردد از بعدازظهر

از تردد غیرضرور در جاده های همدان پرهیز کنید/ احتمال محدودیت تردد از بعدازظهر