مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:262023-02-12سياسي

زمان تصمیم گیری آمریکایی ها برای ملت شریف ایران گذشته است


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمان تصمیم گیری آمریکایی ها برای ملت شریف ایران گذشته است، گفت: در دوران پهلوی هیچ مسئولی حاضر به شنیدن و پیگیری مشکلات مردم نبود.

- ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمان تصمیم گیری آمریکایی ها برای ملت شریف ایران گذشته است، گفت: در دوران پهلوی هیچ مسئولی حاضر به شنیدن و پیگیری مشکلات مردم نبود.

محمد صالح جوکار در جمع اهالی روستای سرچشمه شهرستان زارچ با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت در تمام جهان شناخته می شود، گفت: امروزه قدرت کشور را می بنیم که در سرتاسر جهان به گونه ای عمل کرده که دشمن در مقابلش به زانو درآمده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران دشمن را در سیاست های راهبردی که دارد به بن بست کشانده و پیشرفت های کشور ما به مانند خاری در چشم دشمن تبدیل شده است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن اضافه کرد: ما در کشور نقاط قوت و ضعف و تهدیدات و فرصت هایی داریم که باید از قوت های درونی و فرصت های در پیشرو استفاده کنیم و بر تهدیدات و ضعف ها فائق آییم.

جوکار با بیان این که در دوران هشت سال دفاع مقدس، کشور ما برای تامین سیم خاردار به کشورهای دیگر وابسته بود، اذعان کرد: اما الان پس از گذشت بیش از چهل سال از دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تصمیم گیری آمریکایی ها برای ملت شریف ایران گذشته است

زمان تصمیم گیری آمریکایی ها برای ملت شریف ایران گذشته است