مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-12اقتصادي

مرکز دیالیز شهرستان بن تا پایان سال افتتاح می شود


فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه 23 خانوار دیالیزی در این شهرستان وجود دارد، گفت: ساختمان تجهیز شده و با خرید 4 دستگاه دیالیز این مرکز تا پایان سال افتتاح می شود.

- رضا علی بیگی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پس از وقوع سیل در برخی روستاهای شهرستان بن اعتبارات مدیریت بحران در دو مرحله به مبلغ 18 میلیارد تومان جذب شد اما این توزیع اعتبارات عادلانه نبود و به همه شهرستان ها حتی شهرستان های بدون حادثه نیز همین مبلغ پرداخت شد.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: برخی اقدامات برای بازسازی منازل در روستای بارده انجام شد اما شروع فصل سرما باعث شد فعالیت های ساخت و ساز متوقف شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 80 درصد زیرساخت ها و جدول ها در روستای بارده تکمیل شده است، افزود: 145 واحد مسکونی احداثی در این روستا است که 45 نفر با تسهیلات پرداختی شروع به آواربرداری و ساخت مجدد کردند و 45 مورد دیگر نیز پرونده تشکیل دادند.

علی بیگی با اشاره به اینکه 23 مورد ساخت نیز در سایر روستاها در حال انجام است، اظهار داشت: 200 میلیون تومان تسهیلات بلندمدت همراه با 50 میلیون تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان پرداخت می شود اما باز هم افراد بسیاری توانایی ساخت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز دیالیز شهرستان بن تا پایان سال افتتاح می شود

مرکز دیالیز شهرستان بن تا پایان سال افتتاح می شود