مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-12اقتصادي

آسیب های فضای مجازی را در رمان «تکثیر» بخوانید


رمان «تکثیر» نوشته صفورا کاظمیان در انتشارات آوای خاور در 236 صفحه، 500 نسخه و با قیمت 190 هزار تومان بر پیشخوان کتابفروشی ها نشسته است.

- ایسنا/خوزستان رمان تکثیر نوشته صفورا کاظمیان در انتشارات آوای خاور در 236 صفحه، 500 نسخه و با قیمت 190 هزار تومان بر پیشخوان کتابفروشی ها نشسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رمان تکثیر برشی از زندگی جماعتی است که نویسنده آنان را قشری گرا می نامد؛ جماعتی سرگشته که درگیر ظاهر زندگی هستند و در یک بی هویتی و قطع ارتباط با معنای حقیقی زندگی به دامن توهمات پناه برده اند و اگر یکی از آنها بخواهد از بند اوهام خود را برهاند این رها شدن به فاجعه می انجامد.

نویسنده در این رمان کوشیده سرگشتگی های جامعه امروز و آسیب های پناه بردن به فضای مجازی را بازگو کند و از نوع جدید روابط میان انسان ها پرده برمی دارد که تنها با فضای مجازی می تواند شکل بگیرد.

راوی در رمان تکثیر بارها درباره چرایی عملکرد خود دچار سرگردانی و پرسش های بی پاسخ می شود؛ چه آنجا که از خودش می پرسد چه شد این همه آدم حیوان باز شدند؟ از کی کفتربازی جایش را به ماهی بازی داده بود؟ به سگ بازی به عروس هلندی بازی به گربه بازی به جونده بازی؟ و چه در صحنه های آخر داستان که در مخمصه خودساخته ای اسیر شده و بارها این سوال بی پاسخ را از خودش می پرسد که من اینجا چه می کنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های فضای مجازی را در رمان «تکثیر» بخوانید

آسیب های فضای مجازی را در رمان «تکثیر» بخوانید