مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:102023-02-12فرهنگي

از درددل های باشه آهنگر تا تذکر مجید صالحی/این «سینما» ادامه دارد


چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در حالی شامگاه 22 بهمن ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد که نشانه هایی از امید به تغییر شرایط این روزهای سینمای ایران در آن مشهود بود.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر: مهر سیمرغ عنوان بسته خبری-تحلیلی روزانه ای است که به مرور متن و حاشیه چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر می پرداخت.

در ایام برگزاری جشنواره هر روز تلاش کردیم با مهر سیمرغ 41 روایتی از تحولات بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور، در تازه ترین دوره برگزاری آن ارائه کنیم.

امروز یکشنبه 23 بهمن ماه و یک روز پس از برگزاری آیین اختتامیه چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران و معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره با دوازدهمین و آخرین شماره از مهر سیمرغ 41 همراه شوید.

چهره روز؛ محمدعلی باشه آهنگر برخلاف برخی نگرانی ها درباره حاشیه سازی احتمالی اظهارنظر برگزیدگان بر روی صحنه اختتامیه این دوره از جشنواره فیلم فجر، باید اعتراف کرد که اتفاقاً این اظهارات تبدیل به نقطه قوتی برای مهمترین رویداد سینمایی ایران شدند؛ رویدادی که پایه و بنیانش بر هم دلی میان سینماگران برای احترام به همه مردم ایران است و این همان نکته ای است که مجتبی امینی دبیر چهل ویکمین جشنواره فیلم فجر هم در دل نوشته ای که خطاب به سینماگران در میانه برگزاری جشنواره منتشر کرد روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درددل های باشه آهنگر تا تذکر مجید صالحی/این «سینما» ادامه دارد

از درددل های باشه آهنگر تا تذکر مجید صالحی/این «سینما» ادامه دارد