مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-12اقتصادي

بهره مندی 86 درصدی روستاهای قزوین از نعمت آب شرب


مدیرعامل شرکت آب و فاصلاب استان قزوین گفت: امروز شاخص بهره مندی روستاهای استان از آب شرب بهداشتی به 86 درصد رسیده است.

خوشبختانه ظرفیت استان قزوین در این حوزه از میانگین کشوری که 82 درصد است، - بالاتر بوده درصورتی که این آمار پیش از انقلاب بسیار ناچیز بود.

داراب بیرنوندی روز یکشنبه 23 بهمن 1401 در نشست خبری مدیران صنعت آب و برق استان قزوین، ضمن تبریک اعیاد رجب و دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بی بدیلی در حوزه خدمت رسانی به شهرها به ارمغان آورده است که در ادامه با مقایسه خدمت رسانی در حوزه آب، پیش و پس از انقلاب اسلامی به بیان آن خواهم پرداخت.

وی با بیان اینکه امروز شاخص بهره مندی روستاهای استان از آب شرب بهداشتی به 86 درصد رسیده است، افزود: خوشبختانه ظرفیت استان قزوین در این حوزه از میانگین کشوری که 82 درصد است، بالاتر بوده درصورتی که این آمار پیش از انقلاب بسیار ناچیز بود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین ادامه داد: همچنین طول خطوط انتقال آب در استان قزوین، نسبت به پیش از انقلاب پنج برابر افزایش پیدا کرده و به برکت انقلاب اسلامی در ایجاد مخازن آب روستایی نیز 10 برابر رشد داشته ایم.

وی ادامه داد: حجم مخازن ذخیره آب در قزوین، پیش از انقلاب 3500 مترمکعب بود که این رقم هم اکنون به 280 هزار متر مکعب رسیده است و این خدمات هرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 86 درصدی روستاهای قزوین از نعمت آب شرب

بهره مندی 86 درصدی روستاهای قزوین از نعمت آب شرب