مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:502023-02-12سياسي

نامه به رییس دانشگاه فرهنگیان/ به نام تربیت معلم، به تعلیم معلم پرداخته شد


شالوده برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرهنگیان از ظرفیت وجودی دانشجو معلم (انسان مخاطب خود) فقط حافظه اش را به رسمیت شناخته است! و لذا فقط به انباشته سازی ترکیبی از علم نافع و غیرنافع در آن همت گمارده است! و در گذشته به نام تربیت معلم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی در نامه ای خطاب به رضامراد صحرایی رییس دانشگاه فرهنگیان نوشت: اکنون که دانشگاه فرهنگیان و اساتید آن، و معلمانی که قرار است در این دانشگاه تربیت شوند در پیام مورخ پنجم بهمن 1401 مقام معظم رهبری (به بیست نهمین اجلاس سراسری نماز) به عنوان مخاطبان اصلی فرمان الهی برای اقامه نماز معرفی شده اند، وظیفه خود می دانیم ضمن تبیین ابعاد مهم این پیام، نکاتی را به جنابعالی که در رأس آن دانشگاه و در جایگاه تعیین کننده کارآمدسازی نظام تعلیم و تربیت کشور قرار گرفته اید، یادآور شویم.

    در این پیام، محورهای اصلی دستیابی به جامعه ای آباد، خوشبخت و خوش فرجام، به عنوان سلسله پیوندهایی هدفمند توصیف شده است که هر کدام تحت تأثیر عامل قبلی است.

کانون های اجتماعی از صفوف به هم پیوسته نماز رونق می گیرند و صفوف نماز با سعی و شتاب به سوی یاد خدا استحکام می یابد و شتاب برای پیوستن به صفوف نماز و فلاح، با طنین صدای اذان آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه به رییس دانشگاه فرهنگیان/ به نام تربیت معلم، به تعلیم معلم پرداخته شد

نامه به رییس دانشگاه فرهنگیان/ به نام تربیت معلم، به تعلیم معلم پرداخته شد