مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-12ورزشي

تیم دو ومیدانی دختران تهران در جایگاه نخست مدارس کشور ایستاد


با پایان بازی های رشته های دو ومیدانی دختران قهرمانی مدارس کشور در بندرعباس، استان تهران مقام نخست تیمی و دونده های استان های خراسان رضوی و البرز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه آیین اختتامیه مسابقات دو ومیدانی دختران قهرمانی مدارس کشور، اظهار داشت: در سی و نهمین دوره مسابقات دو ومیدانی قهرمانی دختران متوسطه دوم مدارس کشور که بیاد شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموز هرمزگان برگزار شد، در مجموع 156 ورزشکار از 26 استان در 15 ماده با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم تهران در مجموع تیمی توانست بر سکوی قهرمانی این مسابقات تکیه بزند و تیم های خراسان رضوی و البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گفته فولادی، تقریباً تمام ورزشکاران نامی و قهرمان کشور و آسیا در این بازیها که انتخابی تیم ملی نیز است حضور داشتند و این موضوع سطح کیفی مسابقات را بسیار ارتقاء داده بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: در پرتاب نیزه مانا حسینی از البرز به مدال طلا دست یافت و آیدا بیضرر از ایلام و فاطمه پانیدان از کرمان در جایگاه بعدی قرار گرفتند و مدال طلای ماده Relay سوییسی به تهران رسید و تیم خراسان رضوی دوم شد و جایگاه سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم دو ومیدانی دختران تهران در جایگاه نخست مدارس کشور ایستاد

تیم دو ومیدانی دختران تهران در جایگاه نخست مدارس کشور ایستاد