مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-12اقتصادي

فروش 17 میلیارد ریالی صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از فروش بیش از 17 میلیارد ریال صنایع دستی استان در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از فروش بیش از 17 میلیارد ریال صنایع دستی استان در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران خبر داد.

علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: غرفه های مختص به خراسان شمالی و محصولاتی که در آن ها عرضه شد، مورد استقبال بازدیدکنندگان از استان های مختلف قرار گرفت و 17 میلیارد و 300 میلیون ریال صنایع دستی در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به فروش رفت.

وی با بیان اینکه بیشترین صنایع دستی فروخته شده در نمایشگاه، گلیم و رودوزی سنتی بود، بیان کرد: صنایع دستی عرضه شده در نمایشگاه شامل دست بافته های داری، دست بافته های ترکمن، نساجی سنتی، رودوزی های سنتی، صنایع خلاق صنایع دستی، سراجی سنتی و محصولات خانه ترویج صنایع دستی بود.

مستوفیان با اشاره به استقبال عمومی از خرید محصولات صنایع دستی استان، افزود: این نمایشگاه هم زمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ 18 الی 21 بهمن ماه در تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 17 میلیارد ریالی صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران

فروش 17 میلیارد ریالی صنایع دستی خراسان شمالی در نمایشگاه گردشگری تهران