مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-12اقتصادي

سفره های زیرزمینی استان بوشهر تغذیه می شود/ پیشگیری از خسارات سیل


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در راستای تغذیه سفره های زیرزمینی استان بوشهر و پیشگیری از خسارات ناشی از سیل طرح های ابخیزداری در استان توسعه می یابد.

- عبدالحسین گرشاسبی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پروژه های متعددی در حوزه آبخیزداری و منابع طبیعی در استان بوشهر در دست اجرا داریم که تلاش می شود در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت به نتیجه برسند.

وی کنترل رسوب و کاهش خسارات ناشی از سیلاب را از مهمترین اهداف اجرای طرح های آبخیزداری عنوان کرد و ادامه داد: حفاظت از آب و خاک، جلوگیری از فرسایش و بهبود شرایط زیست محیطی از دیگر مزایای این طرح ها است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر افزود: کاهش خسارات ناشی از خشکسالی و تغذیه سفره های زیرزمینی، بهبود اشتغال و ارتقای سطح درآمد روستاییان و آبخیزنشینان از دیگر اهداف این طرح ها است.

وی تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی موجب بالا بردن ارزش تفرجگاهی مناطق زیرپوشش و حفظ، احیا و بازسازی معادن تخریب شده می شود که در استان با جدیت دنبال می شود.

گرشاسبی ادامه داد: در دهه فجر امسال چهار پروژه در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری در استان افتتاح شد که شامل بند خاکی در حوزه آبخیز حوزه دره گپ گناوه، بند سنگ ملاتی در حوزه سد باغان جم، بند سنگی ملاتی در بخش ارم دشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره های زیرزمینی استان بوشهر تغذیه می شود/ پیشگیری از خسارات سیل

سفره های زیرزمینی استان بوشهر تغذیه می شود/ پیشگیری از خسارات سیل