مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-12سياسي

تلاش دانشگاه آزاد برای تحقق دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی


دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه ای تاکید کرد که این دانشگاه با محوریت سند تحول و تعالی برای تحقق دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی و سرآمد و پاسخگو تلاش می کند.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و سومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی با قرائت بیانیه ای به کار خود پایان داد.

در این بیانیه آمده است: بیست و سومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با ایام رجبیه و مصادف با چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

در این اجلاس متبرک به زیارت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام و بیانات نورانی آن حضرت، با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و نظام ولایی، با تأسی به امام بصیر خویش 22 بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمن دانسته و انقلاب اسلامی را آفریده ای زنده می داند که با شناخت نیازها، فرصت ها و موانع و آسیب ها، همواره نیازهای خویش را برطرف و خطرات را خنثی کرده است.

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی نیز تلاش می کند در هر دوره با شناخت نیازها و خطرات به بازآفرینی خویش برای حفظ آرمان ها و رسالت خویش تلاش کند.

دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقق این مهم بر نکات زیر تأکید می کند: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دانشگاه آزاد برای تحقق دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی

تلاش دانشگاه آزاد برای تحقق دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی