مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-12بين الملل

حمله دانشجویان اسپانیایی به سفیر اسراییل در مادرید


رسانه های عبری اعلام کردند که سفیر اسراییل در اسپانیا، در جریان سخنرانی در دانشگاهی در مادرید، مورد حمله ده ها دانشجوی اسپانیایی حامی مساله فلسطین قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، در فیلم ویدئویی که در شبکه های اجتماعی اسپانیا منتشر شده، دیده می شود که رودیکا رادیان گوردون، سفیر اسراییل در اسپانیا در حالی که دهها دانشجو او را احاطه کرده اند، توسط محافظان محلی و اسراییلی به یک اتاق ایمن منتقل می شود.

یکی از ماموران امنیتی که از سفیر محافظت می کرد نیز دیده می شود که اسلحه خود را بیرون آورده و به سمت دانشجویان نشانه رفته است.

به نوشته این روزنامه، یک منبع در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گفت که این حادثه خشن و خطرناک بود و پلیس نیروهای محلی را به دانشگاه اعزام و دانشجویان را از محل سخنرانی سفیر خارج کرد.

این منبع گفت، الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همان روز سخنرانی سفیر را فراخواند تا موضع وی را در قبال دانشجویان مخالف اسراییل مستحکم کند.

کوهن از سفیر بابت ادامه سخنرانی خود با وجود ممانعت و خشونت تقدیر کرد.

اما سفارت رژیم صهیونیستی در مادرید نسبت به خشونت تظاهرکنندگان مخالف این رژیم در جریان سخنرانی سفیر رژیم صهیونیستی در کنفرانسی در دانشگاه کمپلوتنسه به مناسبت سی امین سالروز روند صلح اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله دانشجویان اسپانیایی به سفیر اسراییل در مادرید

حمله دانشجویان اسپانیایی به سفیر اسراییل در مادرید