مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-12فرهنگي

تقویت بخش بین الملل سی امین نمایشگاه قرآن


علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن بر پررنگ شدن وجه بین المللی نمایشگاه و اولویت بخشی به امور زنان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: در این دوره جدید سعی می کنیم نقاط مثبت، ظرفیت ها، برکات و اتفاقات خوب و مؤثر سال های قبل در نمایشگاه تکرار شود، البته تکرار نه به معنی منفی و ملال آور، بلکه به معنی مثبت و سازنده ملاک است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد که در دوره پیش اتفاقات خوبی رقم خورد که باید باز تولید و متحول شود و در نمایشگاه سی ام هم با قدرت دیده شود.

وی افزود: سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن به مثابه فرصتی مهم برای نظام جمهوری اسلامی است.

چراکه در این رویداد، از جهاتی مردم مماس با قرآن می شوند و در آن شرکت می کنند؛ لذا بهترین فرصت و امکانی است که در اختیار ماست و باید قدر آن را بدانیم.

علیرضا معاف گفت: مهمترین نکته اصلی که ما در نمایشگاه قرآن کریم امسال با دوستان مد نظر داشتیم و مقید به اجرای نمایشگاه بر اساس شیوه های ترسیم شده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بخش بین الملل سی امین نمایشگاه قرآن

تقویت بخش بین الملل سی امین نمایشگاه قرآن