مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-12اقتصادي

رونمایی از مگا گشت پلت فرم چندمنظوره رزرواسیون هتل برای آژانس سفرهای کهکشانی


با حضور قائم مقام گروه مالی گردشگری و معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرعامل سمگا از پلت فرم چندمنظوره رزرواسیون مگاگشت برای آژانس سفرهای کهکشانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات در خصوص پلت فرم مگاگشت گفت: هدف از ایجاد پلات فرم مذکور، تسهیل و تامین نیاز بازار بزرگ گردشگری در سطح مشتریان کلان و خرد است.

  سمانه یوسفی افزود: پلت فرم چندمنظوره رزرواسیون هتل، بلیت ، تور و .

، نخستین پلت فرم در کشور است که متصل به سامانه بانک گردشگری است و می تواند در آینده نزدیک از طریق اپلیکیشن TOBANK خدمات مربوط به تسهیل در سفر را فراهم کند.

  وی ادامه داد: با استفاده از پلت فرم مگاگشت که با تلاش متخصصان داخلی برای نخستین بار با محوریت گروه مالی گردشگری و شرکت سمگا به ثمر نشسته است، می توان از امکانات بالقوه گروه هتل های زنجیره ای رکسان شامل هتل فرودگاهی، قصرالضیافه، کاروانیکا و غیره به بهترین شکل  استفاده کرد.

    **بومی سازی استانداردهای جهانی هتلداری (SOP) در هتل فرودگاهی  مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات همچنین از بومی سازی استانداردهای جهانی هتلداری در هتل های فرودگاهی رکسان و رمیس خبر داد و گفت: با توجه به تجربه حضور آن در فرانسه برای نخستین بار بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مگا گشت پلت فرم چندمنظوره رزرواسیون هتل برای آژانس سفرهای کهکشانی

رونمایی از مگا گشت پلت فرم چندمنظوره رزرواسیون هتل برای آژانس سفرهای کهکشانی