مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-12سياسي

افزایش 65 هزار متری زیرساخت های بهداشتی و درمانی در جهرم


از 5 سال گذشته تا کنون 65 هزار متر مربع به زیر ساخت های بهداشتی و درمانی جهرم اضافه شده که خیرین سلامت نقش پر رنگی در توسعه این زیر ساخت ها داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسن شعبانی صبح یکشنبه در آیین تکریم و تجلیل از مقام خیرین سلامت شهرستان جهرم گفت: باعث افتخار است که یکی دیگر از پروژه های بهداشتی و درمانی این شهرستان با نام نیک این عزیزان مزین شده است.

وی با اشاره به مرکز خدمات جامع سلامت خیرین مرحومه ماه بی بی نیک اقبال و مرحوم حاج محمد تقی معین گفت: وجود یک مرکز بهداشتی و درمانی از نیازمندی های منطقه فرهنگ شهر جهرم بود که از سال ها قبل مردم این منطقه خواستار آن بودند.

در سال 98 در این منطقه زمینی به متراژ 1500 متر مربع در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جهرم گذاشته شد و فرزندان بانیان نیک مرحومه حاجیه خانم نیک اقبال و مرحوم حاج معین عهده دار ساخت این مرکز بهداشتی و درمانی شدند.

فرماندار ویژه جهرم بیان کرد: حضور پر رنگ خیرین سلامت و از طرفی دیگر پیگیری های مضاعف نماینده جهرم و فعالیت های شبانه روزی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جهرم موجب شد از چند سال گذشته تا اکنون زیر ساخت های بهداشتی و درمانی جهرم توسعه چشم گیر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 هزار متری زیرساخت های بهداشتی و درمانی در جهرم

افزایش 65 هزار متری زیرساخت های بهداشتی و درمانی در جهرم